Friday, April 18, 2008

kawan saya dan kucing beliau..

=================================================
saya ada ramai kawan..
sekarang..
saya hendak cerita tentang salah seorang daripada mereka..

kawan saya ini..
dia sangat menyayangi haiwan..
pantang bertemu dengan haiwan..
dia akan membelai² manja..
asalkan bukan babi dan anjing..

dijadikan cerita..
pada suatu hari..
ketika sedang berjalan² di koridor V2A paras bawah..
dia terlihat seekor kucing..
innocent raut wajahnya..

oleh kerana terlalu kasihkan haiwan..
kawan saya ini..
bertindak mengusap² haiwan berkenaan..
haiwan itu pon seronok sekali..
kawan saya itu juga berasa sangat seronok..



..



AUP!!



adoi!!
dia cakap..
kucing itu..
telah berjaya..
menokak tangan kawan saya itu..
ini bukan cerita dongeng..
mahupon rekaan sepertimana didakwa inche Ayad..
ini memang cerita benar..
rujuk kepada gambar rajah di bawah..



tangan kawan saya yang menjadi mangsa..

=================================================

thoughts of the day

buat baik berpada²..buat jahat jangan sekali..

huhu!!

3 comments:

-rye- said...

untuk perhatian para pembaca yang mungkin kurang paham, perkataan 'tokak' bermaksud 'gigit'..trima kasih


~saya yang takut kucing~

-azwanbakhtiar- said...

ya..
itulah yg sebenarnya..
haha..

Abir Abhar said...

wahh.. semakin bertambah rasa gerun aku terhadap haiwan bernama kucing..
aku x suke kucing