Sunday, April 20, 2008

kawan saya dan kunci beliau..

=================================================
saya ada ramai kawan..
kali ini..
saya nak cerita pasal kawan saya..
yang duduk di bilik sebelah..

malam itu..

saya dan rumet saya baru balik dari petronas taman maju..
selepas parking..
kami bergerak ke bawah..
ke bilik..
tiba2..
kami nampak..
jiran bilik sebelah..
berjalan2..
hanya memakai kain plekat..
tiada baju..

'kenapa wahai inche usop?'
aku ckp..
'kunci ilang!!'
dia ckp lak...

oh..
ok..

atas dasar kasihan terhadap makhluk yang tidak berupaya..
aku dan rumetku bergerak mencari kayu yang panjang..
jumpa pon..

aku usaha untuk menjolok kunci di atas meja usop..
usaha punya usaha..
BERJAYA!!
haha..

'soksek.. hg mmg hebat la..'
usop kata..
sambil mintak kunci..

'haha..
ok ja..
meh moto hg..
kalo x..
xda kunci bilik..
haha'

usaha mengambil kunci

=================================================

3 comments:

-rye- said...

hahaha...knapa mintak moto??
sbb moto usop LC..duk jeles sgt dgn LC..ish3..kriss pon ok pa..xpa2..berusaha gigih..suatu masa pasti berjaya...selamat maju jaya..

-azwanbakhtiar- said...

adoi..
thnx..

-rye- said...

anda telah di tag oleh saya..sila ke blog saya utk arahan tag..dan sila buat di blog anda...jgn buat slagi test xsetel..saya akan bercuti smpi ahad nie..salam