Wednesday, April 30, 2008

saya tensyen..

ho..
dah lama aku x post benda baru..
sangat² sibuk dengan test..
ni pon..
xabeh lagi neh..
2 test lagi..
adoi..

haha..
tapi kan..
yang buat aku bersemangat sangat nak post kali ni..
sebab aku tensyen..
kecewa..
sbb pa?

haa..
ok²..
camni ceritanya..

*****

hari ni..
macam biasa..
kami masuk lecture..
hari ni..
klas stret..
fizik-->chem-->emath-->english
nk jadi crita neh..
time lecture emath..

macam biasa juga..
blajo..
sambil² tu..
bincang la skit² kat blakang..
normal la kan..
kalo dok tanya banyak kat lecturer..
mesti dia xsuka kan..
ganggu dia ajar..

masalah sekarang..
dia dok wat macam la kami ni dok sembang² ringan..
kira macam x amek perhatian la sangat..
(dia rasa)

den..
dia stop ajar..
n dok buat² emo+tensyen dengan kami..
kata kami xmatang la..
xserius la..
xmau blajar la..

apa neh?
kami bukan sembang² kosong..
memang dok bincang pasal apa yang dia ajar pon..
integration memang susah la..
kami ni bkn geng batch januari yg memang kita tau tere..
adoi..

lepas dok wat emo..
dia terus xmau ajar..
"ok² i think this is the end of our class for today. you all can leave.."
"you can study this topic on your own.."

err..
ok² fine..
kami pon..
wat macam cara kena halau la..
pek beg..
gerak..

den..
dia cakap lagi..
"i think i want to give you all a quiz on this chapter.."

what the fish?
apa neh?
mula² wat emo..
xmau ajar..
den halau kami balik..
lepas tu..
suka suki dia ja nak wat quiz ari jumaat tu..
dah la ari jumaat tu da test fizik..
aduhai..
dah la coursework emath aku sangat teruk..

aku sangat kecewa la dengan dia neh..
memang nampak macam xmau tolong student dia..
benci apa tah..
serius..
aku xpaham..
apa yang dia expect dari kami ha?
apa?
ingat kami suma ni macam dia ka?
bleh grad awal..
kami ni masih budak foundation..

entah la..
aku sangat kecewa dengan emath aku..
trasa macam nak kena repeat sem balik ja..
sebab emath..

n kalau aku kena repeat math balik..
memang aku xmau blajar dengan dia dah..
nak wat permintaan khas la nk blajar dengan lecturer lain..

agak² boleh x?

No comments: