Thursday, May 15, 2008

60 tahun..

aku buka internet hari ini.. tengok² ada 1 fakta yang aku baru tahu.. 15 mei adalah tarikh celaka.. sebab apa? sebab hari ini la bermulanya era penindasan yahudi laknatullah ke atas penduduk palestin.. sesungguhnya sebagai seorang umat Islam aku sangat malu sebab aku lambat tau pasal ni.. memang tak ambil berat langsung la isu² saudara di Palestin..



hari ni aku baca banyak post berkaitan dengan tajuk ni.. disebabkan aku sendiri pun tak tahu sangat tentang isu ni.. aku bagi link untuk kawan² tengok dan nilai sendiri..




sama²lah kita berdoa agar saudara² kita mendapat pembelaan sewajarnya..


kepada kawan² yang tengah moral down.. janganlah sedih sangat ya.. masih ada orang yang lebih bernasib malang daripada kita..


ALLAHUAKBAR!!

3 comments:

usop said...

soksek..
bkn hg sorg ja xtau..
ak pn..

-azwanbakhtiar- said...

hg mmg la..
haha..
xpa2 kita sama2 amek tau

-rye- said...

nti² btaw aku gak..


saya juga ingin tahu!!