Monday, May 5, 2008

cikgu mat anis..

cikgu mat anis..

dia besa ajar aku ka x ha?
aku pon dah lupa la..
haha..



tapi..
sapa xigt dia?



cikgu koop..
cikgu bdk yayasan..
cikgu geo..
warden yg sgt² ganas..
ada jurus yg hebat..
jurus lempar kunci sambil tampar™ bak kata sta[treq]..
peh..
memang hebat la sapa yg kena..
haha..

cikgu ni memang emo skit..
ska marah²..
tp kadang² nampak macam baik ati la plak..
aku pon xpaham..

tp aku igt lagi la..
time f3..
skunk ngn sapa tah..
wat salah pa tah..
(aku xigt.. sori)
lepas tu kantoi dengan dia..
pergh..
tau dia kna hukuman pa..
kena kutip daun luruh dengan tangan woh..
memang dahsyat gila..
dh la time tu daun memang luruh kaw²..
ksian gk la kt dia..
slamat pakcik pekebun tu baik..
take over..

haha..

nak kata kenangan banyak tu tidak la..
sebab yang aku igt..
dia ajar geo kelas aku dalam 2 minggu ja kot..
lpas tu tuko ngn pak non..
(geng skola alam shah sure knal la org tua neh)

entah la..
baru² ni..
aku dengar brita..
dia dah nk bsara..
aku tny la pali..
dia kan semangat sekolah ni sket..
dia comfirmkn..

woh..
kalo cmtu..
selamat bersara cikgu..
harap cikgu da banyak kenangan indah kat soksek ek..
lpas ni cikgu dh boleh rilek²..
xda stress² dh kn..
smoga cikgu hepi slalu..



nway saya la tripleverse 0206 yg suka conteng dinding skola dengan marker tu cikgu..
mntak maaf banyak²..
haha..








ni jela yg kami bleh bagi kat cikgu.. jasa cikgu memang xdapat kami balas.. majlis cikgu pon kami xleh nk datang.. kad ni la pengganti kami ek..

1 comment:

enche treq said...

md anis pnah ajaq aku msa f1..-ajaq bi..hak3..
beliau juga lah org yg mnguruskan kes nirmala bonat aku..hak3..