Monday, May 5, 2008

cikgu norizan..

erM..
dalam 2-3 ari neh..
aku dengar banyak gak cita pasal soksek..
terutama cikgu² la..

da cita yang best..
da yg xbest..

yang best tu(xda la best sgt)..
cita pasal cikgu mat anis yang dah bersara secara total hari ni..
bc ja post aku sebelum ni..

n yang xbest..
aku baru dengar cerita..
cikgu norizan..
cikgu koop gak..
ajar chem..
kna breast cancer..

malam tadi baru ja aku ym ngn paih omaq..
dia da gak cakap pasal tu..
tapi macam xconfirm lg ja..
so aku wat macam xamik kisah la sangat..

tadi..
bila tengah boring dengar talk raja nazrin kat dewan chanselor..
dapat mesej..
kak fatin antar..
memang komfem la..
sebab dah wat kemoterapi (aku silap eja dh neh) dh pon..

erM..
kepada suma..
sama² la kita doa bagi cikgu norizan kuat ntuk harungi dugaan yg dtg neh ek..
semoga dia dapat balik kesihatan dia n kekuatan untuk mengajar balik..

ha..
sbelum aku lupa..
try la view blog neh..

http://onebreastbouncing.blogspot.com/

2 comments:

-rye- said...

aku da gak cikgu nama norizan..tp ajaq english..dak2 yg xsuka dia panggil dia 'miss no-reason'..papepun,smoga cekgu hg tabah n cpt sembuh...bgus2..cmnila anak murid..igt kat cecikgu

lyana rosli said...

waaa...bgus ye dpt student cm ni...bguih2..teruskn usaha anda..
(hehehe..commen 1st ak kat blog nie)