Monday, May 26, 2008

final bermula..

hari ini.. final bermula.. macam biasa.. sebagai orang yang tak pernah bersedia walaupun periksa dah habis.. aku memang rasa takut gila.. tapi kena la buat2 cool.. haha..

aku dah usaha tidur awal.. tapi bangun lambat jugak.. nak shave lagi.. nak bagi kemas sikit.. nasib2 dapat markah lebih.. =p..

kami konvoi p dewan chanselor.. aku dan iqbal pakai helmet.. annai dan nik juga.. tapi syimie dan duwe tidak.. ingat sekuriti cuti kot hari ini.. tengok2 kantoi tengah2 jalan.. syimie wat gaya rempit cuba la nak lari.. dan menyorok.. tapi akhirnya busted gak dengan pakcik sekuriti yang hebat main GTA.. haha.. selamat tak kena saman.. kalau kena.. mesti moral down.. dah la hari pertama pulak tu..

lepas tu.. kami gerak la p tempat yang tulis nombor tempat duduk.. kira ramai la orang masa tu.. masa tu nampak ramai yang pakai sweater siap2.. aku pun pakai jugak.. 3 lapis baju aku.. haha.. aku menang..

tapi.. aku hairan la.. dalam ramai2 yang pakai sweater.. ada gak yang pakai baju ketat, sendat, dan ada jugak yang mekap.. adoi la..

ni nak wat exam ka nak mengebat?

7 comments:

usop said...

soksek p xm intai ank org..hehe..

-rye- said...

hahahaha..aku stuju dgn usop..poyo ja td kata kat aku xnampak sapa²..ketaq konon..mai ramai2 kita pakat boh dia...hahahahahahaha

melawak ja:)

-azwanbakhtiar- said...

bwek!!
aku xpenah takut ngn hgpa pon..

=p

ah tok said...

Tengok sekali je. Lama.

t a r o said...

hahah, ketat, sendat, mekap,, nak bodek lecturer la tuu,, cakap kt depa trick lama,, hahaha

-rye- said...

aku pon xpaham nape nak p exam kena mekap etc..ari2 kot aku mekap..muahahahaha...hekele azwan,xtakut??tgk r nti ak dgn usop bersatu menentang makhluk paling kiut di dunia...muahahahaha

Abir Abhar said...

aku ter tag kow.. sile la wat