Wednesday, May 14, 2008

pengajian blog?

semalam aku baca surat khabar.. online.. tengok².. da bahagian yang bangkitkan isu keprofesionalan blogger.. lepas tu ada lagi yang menyokong cadangan tu..

hehe..
aku heran la.. kalau benda tu jadi 1 subjek untuk 1 sem.. rasa² tak ada hal sangat.. tapi kalau nak buat benda tu jadi 1 kos.. serius aku tak faham.. nak belajar apa dalam 3-4 tahun tu?

kiranya.. kalau orang tu tak masuk universiti kira tak boleh jadi blogger la ek? aiya..
memang orang sekarang suka mengarut dan melatah la bila ada isu² macam ni..

tapi betul jugak kan..
dalam dunia ni..
memang orang melayu ja yang boleh melatah.. dengan orang kat selatan perancis..
bak kata azrin gol-x la..

ha ha..
adoi la.. nanti nak kena amek subjek ni jugak ka.. baru boleh grad ha?

No comments: