Monday, June 16, 2008

izzat ball dan hari jadi

dalam dorm 2b3 kat soksek.kipas ligat berpusing.isH.malas betul.nak stay up.

"eh hari ni besday kawan aku la azwan.." izzat ball cakap.
"la ye ka? cepat la wish kat dia.." aku cakap pulak.

"sebab apa aku nak kena wish sekarang?" izzat ball.hairan.
"kan sekarang dah pukul 12.."aku cakap.kalut.

"apa hang mengarut ni? baru pukul 1145." izzat ball.ganas.
"ha?" aku pulak.hairan.

"oh ya ka.. ok la macam tu.. hang tengok la line. clear ka tak.." aku.blur.


aku pun sambung baca.kreko.eyeshield21.isH! bukan nak baca sejarah.

***

"eh ball.. sekarang dah pukul 1205.. dah wish belum?" aku.ambil berat.
"x" izzat ball cakap.mudah.

"awat?" aku.hairan.sekali lagi.
"erM.." izzat ball.macam tak mau cakap ja.

diam.seketika.

"aku memang nak wish. tapi bukan sekarang." izzat ball.lepas seketika tadi.
"habis tu? bila?" aku cakap.tak habis² hairan.

"pukul 1159 malam esok. aku nak jadi orang last wish kat dia."izzat ball.simple.

"what the fish.."


dalam dorm 2b3 kat soksek.kipas ligat berpusing.isH.malas betul.nak stay up.aku ambil keputusan.baca kreko.sampai aku tak larat.bila nak baca buku entah.

1 comment:

-rye- said...

aku suka buat wish pukul 11.59 untuk org yg special..hehehe...biar dia mcm sdh2 dlu..