Wednesday, July 30, 2008

berenang² ke tepian..

huhu. pening kepala. sebab. berenang² bersama cilat dan sekutu. chaknga pon ada sekali.pening kepala ni sangat hebat. malam ni aku tak boleh belajar langsung. rasa macam buang masa saja dalam irc.

balik ke bilik dengan usaha untuk berehat. elok² landing atas katil. rasa mengantuk terus hilang. begitu sahaja.

tensyen.sangat sangat tensyen.

maka. aku cuba berguling² atas katil. pelbagai pose telah dilakukan. aku tak kira. malam ni kena tidur awal jugak². esok kelas pukul 8. damn.

tiba². annai datang. membawa harapan. 'weh jom p v4. aku tau hang nk beli panadol.kn?' annai macam guna kuasa minda untuk baca fikiran aku.aku pon. mula la bersemangat. sebab boleh naik kenderaan rasmi electronix mafia™. RXZ '98. sangat seronok. haha.

tak sampai 5 minit. kami dah sampai. sangat laju. jangan la tanya sebab apa boleh cepat. haha.kami masuk ke kedai v4 dengan penuh harapan.

disebabkan panadol berada di kaunter bayaran.. maka benda pertama yang aku ambil adalah roti. gardenia bonanza.. rm2.80. lepas tu aku ambil air sarsi pulak.lepas tu shaver gillete blue II plus. bila sampai kat kaunter. aku tanya brader yang muka macam shahrir.

'abang! ada topup tak?' aku bertanya. dengan harapan. agar topup habis.'ada. nak berapa? semua ada. jangan kao risau.' brader shahrir jawab. sangat yakin.
erK.. aku kena beli juga la ni..'ok bang.. maxis 10.. digi 10..'

'ok. semua rm26.60.''nah amek la duit.'
annai beli jugak. dia beli air kotak. durian belanda. haha.

kami keluar kedai. dengan hati yang paling senang. yela. shopping. haha. kami naik moto balik v2a.bila sampai. nampak usop bermain. dengan lho. di tepi water cooler. haha. aku pon dah lupa kt dia.
masuk² bilik. aku. dan annai. sangat bersemangat jamuan. makan roti. cicah air durian belanda. haha.aku pun dah ingat nak tidur dah pun.. tiba²..


eh mana panadol ek?

6 comments:

lynntermizi said...

huhu bknke panadol 2 bnde utama yg ko nk g bli..haha aku ad panadol,blmbak..nk?hehe..

-rye- said...

naseb aku tnya pasal lho kat usop,kalau x,suma lupa kt dia..ish3..nti sng2 pinjam lho weh..nmpk mcm mama n papa dia x amek brt kt dia ja..hehehehe...




-saya tetap setia-

usop said...

x besa jg anak la..
kdg2 t'lpa..kdg2 ja..slalu nya igt..

Amiene Rev said...

apakah V4 itu?

-azwanbakhtiar- said...

lynn
..xpa2 lepas tu aku terus pegi beli.. thnx! lpas ni aku cr hg lak..

rai
..mcm la usop nk bg kt hg

usop
..xpa nt bg lho mndi ek

amiene
..v4= village 4= kolej kediaman 4.
kt utp da 6 village..
kedai ada kat v4 + v5..
kena naik moto gak la..
haha

~kooala~ said...

kedai v5 ade oreo.
v4 xde.
v5 agi besh.
xp