Thursday, July 24, 2008

intro kelas digital electronix..

hari ini.bermula la kelas lagi satu.digital electronix.satu lagi subjek yang kami semua.kena ambil.tak tau la sebab apa.


'ok. murid². saya lecturer korang.macam korang nampak ni.saya tengah pregnant.maka janganlah kamu semua bertindak pelik² ya..'


'BAIK..'


'ha.satu lagi.saya cukup benci kalau orang tu tak reti tutup telefon dalam kelas.sensitif wo.maka.kalau saya dengar saja telefon kamu.saya kutip.jual.buat modal beli baju anak saya.paham?'


'PAHAM CHEGU!!'


'bagus.kamu semua dah tutup telefon?'


'SUDAH CHEGU!' semua orang jawab. aku juga. sangat yakin.


'bagus². baiklah. mari kita mulakan pelajaran. ehem².. digital is very..'


tiba² telefon berbunyi. kuat. sangat kuat.




diam. seketika.




'er.. chegu..' seorang pelajar. di belakang sekali. kepada chegu. yang memberi jelingan manja.

5 comments:

-rye- said...

ha.ha.ha....
ni apa neh,,memberi 1st impression yang tidak bagus terhadap lecturer..dahla keluar lagu jepun..ish3..nasib lecturer xkua kelas..adoi..lbh krg cm org yg lewat ja..hihihi

Jessica said...

hi! nama saya jessica ang may ching! hahaha =D

Anonymous said...

awat lagu seishun amigo?
siannnn yamapi kne ngn lctrr tuhhh

-azwanbakhtiar- said...

seishun amigo adalah sangat² baik lagi berbeza berbanding pecinta wanita..

macam mana ada orang xreti beza?

~kooala~ said...

hm lctrr tu miss salina ek?
die mmg besh la
tp emo sket
nxt tyme kalo ade tepon bunyi agi
konpem sgt2, die akn mrajok ngn korg
mark my word guys..