Monday, July 21, 2008

kelas yang kacau bilau..

hari ini.sejarah baru tercipta.bermulanya REVOLUSI di utp.atau MAMALUSI jika anda makan di kafe mama v2.tibalah masanya untuk makhluk² foundation memasuki alaf baru.dunia undergrad.

haha.

bagi kami.terdapat beberapa perkara yang menarik perhatian apabila bermulanya musim baru ni.

1.keseronokan.melihat awek² baru yang baru masuk.dikhabarkan mereka ni sangat² berbeza jika dibandingkan dengan pelajar yang sedia ada.

2.keghairahan.semua pelajar.tak kira yang baru.atau lama.akan bersemangat menunjukkan kehebatan.dalam pelbagai bidang.

dikhabarkan lagi.bahawa.dalam intake kali ini.kelas EE yang paling ramai.maka.kami semua lagilah berbesar.hati la.menerima mereka semua.

pagi itu.pergi ke kelas.pukul 11.dengan hati paling terbuka.bila sampai.pukul 1050.kelas dah penuh.kami melihat kelibat orang yang di dalam.

'eh sapa ni? suma tak kenal. kita silap kelas ka neh?'

tengok².memang kelas kami.semua tu pelajar baru.dalam 60 orang lebih.waa.
bila membayangkan 125 orang berada dalam satu kelas..

aku terasa macam perjumpaan batch 0206 soksek kat dewan besar ja. masa bincang pasal baju untuk annual dinner. haha.

3 comments:

Amiene Rev said...

woh! woh! sejarah hari ini, sayalah orang pertama menjejakkan kaki di komen ini.

Hayakallah, Tuan Blog

-rye- said...

pesanan buat kali kedua, dah berjawatan jangan lupa donia...hahahaha

rhajin said...

lawak betol ang py artikel..