Sunday, August 24, 2008

convofair oh convofair~

convofair datang lagi.. kali ni saja PETRONAS masuk duit awal. hari tu lambat gila². kali ni awal. gila². memang nak suruh. kami belanja. sakan. lagipun. bulan puasa dah nak sampai. kiranya. tak adala. papa kedana sangat lepas convofair tersebut.

menjelang convofair. aku dah tau. apa aku nak cari. semestinya. baju!! yak yak yay.. dapat banyak baju. dan. tak pernah rasa cukup. kena beli lagi. hehe. menambahkan koleksi baju memang seronok.



sebahagian daripada baju yang dibeli

aku pulang dengan hati gembira. dapat baju baru. lepas ni. beli baju raya pulak. syok². hehe. sampai ja kat bilik. baru aku teringat.

eh hanger tak cukup la. kat convofair ada jual hanger tak?

2 comments:

-rye- said...

aku ada byk hanger tp xmau bg hg pnjm~~lalalala

rhajin said...

mau ending ja,mesti post ang ada ayat tanya...