Friday, August 29, 2008

kawan saya dan ujian STATIK beliau

saya ada seorang kawan. dia juga tinggal tidak jauh dari kediaman saya. dan rumet saya. kawasan kejiranan saya ni memang penuh orang. yang pelik. pelik. haha.

malam ini. mereka. yakni. dia. dan kawan² sekelasnya. ada ujian. subjek statik. aku tidak tahu. sebab aku. tak ambil subjek tu. aku ambil. teori litar. haha. ujian tu. berlangsung. di tempat yang sama. seperti aku. hari itu. haha.

yang aku nak cerita. ni pon. aku dengar. dari geng² dia. ujian tu. sangat susah. susah sangat tu. tak ada la. tapi. banyak orang yang careless. tak dapat nak buat dengan tepat.

tapi. kawan saya ni. hebat. tengah orang dok sakit kepala. dia boleh. buat rilek ja. siap boleh keluar awal lagi. masa tu. dia dah bawak barang² dia keluar. pass dah kertas. memang psiko gila la. mesti dia dah struggle gila² kat bilik. sebab tu pandai.

dia bergerak keluar. bilik ujian. dengan gaya papa yokies. senang ati.
wohh~

3.7 minit kemudian. kawan saya tu. masuk semula. berbincang dengan pengawas ujian. seraya. mengambil semula. kertas tersebut.

rupa²nya. dia terlupa. buat soalan nombor 3. patutlah cepat saja dia siap.

6 comments:

Amiene Rev said...

3.7 minit... sempat kira masa lagi tu. :p

usop said...

ak x knl dia..

Fatul Akrul Ramli said...

sape diE??
sape die??
huhu

-azwanbakhtiar- said...

amiene..
mmg sgt spesifik budak² ni..
hebat kan?

usop+e=mc²..
buat² xknal la plak..

haha

ayd said...

msti org tu the pick...

usop said...

dia konpius..biar kan dia..