Saturday, August 2, 2008

makan makanan di kedai makanan

hari ni. aku. dan usop bilik sebelah. pergi ke ayer tawar. mencari. ya. mencari sedikit barangan. keperluan. rumah tangga. haha. kami menaiki moto. moto LC135 usop. jangan bagitau usop. Dia marah kalau orang tak iktiraf moto dia. sebagai awek. haha.

masa dalam perjalanan balik. usop cakap. nak singgah. kedai roti. usop memang suka beli roti. itu semua orang tahu. maka. kami pon singgah la.

tak sangka. kedai tu. bukan setakat jual roti. ada kek sekali. pendek kata. itu bakeri. aku. sangat seronok. ya. dah lama tak makan. kek ya. bukan nasik. kek. jangan salah faham. memang elaun PETRONAS belum masuk lagi. tapi kami masih boleh. beli. dan makan nasik. haha.

aku. dan usop. bersemangat. hendak makan di situ. maka. kami ambil tray. kami ambil. apa tah nama dia. tapi kami ambil. benda yang sama la. ya. kami bukan gay. sekali lagi. jangan salah faham.




selepas bayar. kami cari tempat. duduk. lepas tu. ada brader. datang mintak order. aku mintak milo ais. usop pulak. lobak susu. peh. minuman yang dia buat. memang kaw la. sangat puas. kami mula makan.

makanan kami sangat sedap. kenyang pulak tu. memang puas la. berbaloi dengan duit.

'peh azwan. memang kenyang la. lepas ni tak payah makan tengah ari la camni.'

'tu la. memang kenyang. ni pon tak baca bismillah. kalau baca. mesti lagi kenyang. kan?'

'erk'

'bismillahi awwalahu waakhirahu~' serentak.

10 comments:

Caffein said...

oi hamster x makan lagi 2
tengah memberontak 2

Suka Bebel said...

dapat duit petronas nanti blanja aku tau? tu pun duit aku jugak, aku pembayar cukai. he he

-azwanbakhtiar- said...

cecipan
.. suro la mama bagi makan. aku pegi beli ja. haha

bebel
..zzz

usop said...

astaga..pa nk jd mkn x bismillah..

-rye- said...

woh,,makan sedap2 lpa kat lho....apa2 pun,aku merana di PC fair gara2 elaun x masuk lg..ayoyo..sedid je..

-azwanbakhtiar- said...

usop
.. hg yg xbc bismillah

rye
.. sila bersabar..

lynntermizi said...

pe bnde yg ko mkn 2?
pelik je aku tgk..
cm piza eyh?huhu..

-rye- said...

hehe...aku masih mampu bersabar...ada hikmah disebalik semuanya,,,

-azwanbakhtiar- said...

lynn
..nm dia italian apa tah.. tp org mlayu gak masak.. haha.. sila usha di kedai rosegar otw nak p stiawan..

rye
..hikmah berada di mana²..

mAma PinGu said...

hmh...gaya bahasa yang unik..muahaha