Sunday, August 24, 2008

mengarut bersama nik dan sapar di convofair..

aku cukup suka. pergi convofair. dalam sehari. 3-4 kali. aku pergi. tak kira la. dengan siapa. dengan apa. janji aku sampai. aku pon tak tau. sebab apa. aku. seronok sangat. dengan convofair tu.

hari pertama. awal² lagi. aku. dan nik. ke sana. berjumpa sapar di pertengahan jalan. membuatkan kami setuju. berjalan bersama. di convofair. haha.

benda yang paling aku ingat. ialah. ketika kami. berjalan². melawat booth pelajar antarabangsa. dari mesir. indonesia. zimbabwe. south africa. myanmar. thailand. turkmenistan. dan pelbagai lagi. ceh. wat macam besar sangat ja. booth depa tu. haha.

kami menangkap gambar di setiap booth. dengan gaya. yang berbeza². lagi poyo. haha. ini ada sikit gambar. kami 3 orang. haha.















lepas puas tangkap gambar. kami pergi membeli makanan. memandangkan aku masih kenyang. aku hanya membungkus. untuk dimakan di bilik. maghrib menjelma. masing² mengundur diri. pulang.

malam tu. nik datang lagi. bila dia tengok makanan. yang masih belum. dijamah. dia seraya bertanya.

eh hang tak makan lagi ka?

ketika itu. barulah aku teringat. aku tak makan lagi. makanan tersebut. nik dah mula kalut.

"oi cepat la makan. nanti basi kang. rugi ja beli."




rugi? kena makan sekarang? hang nak makanan ni basi dalam perut aku ka? cacat la aku malam ni..

3 comments:

-rye- said...

sapar PALING ensem...seyes x tpu..

usop said...

ayu gla b'gmbr ngn payung thailand 2..

-azwanbakhtiar- said...

zz..

sapar mmg hot pon.
ramai orang bekenan kt dia..

tp.. dia dh da awek!