Tuesday, August 19, 2008

menjadi komiti electrEx08™

sem ni. aku memang bersemangat. menyertai pelbagai aktiviti. anjuran utp. sebab apa pon aku tak tau. nak cakap ramai awek² cun. macam mengarut ja. orang cakap. aku ulang. orang cakap. manusia² yang cun ni. agak malas buat kerja sikit. asyik nak mekap ja. tak tau la betul atau tidak. haha.

sekali lagi. aku tak tau. macam mana. aku boleh join. e3ss. untuk budak elektrik elektronik la ni. erM. lepas tu. boleh pulak jadi komiti untuk event yang agak besar la jugak. electrEx. electric+electrical exhibition. kira geng² senior akan ambil bahagian la.

aku dan nik masuk komiti ceromony+protocol. duwe+iqbal pulak join komiti promosi. haih. macam sibuk la pulak. test dah dekat ni. adoi la.
tapi tak apa. demi sijil. orang cakap. budak² utp ni sangat gilakan sijil. aku pon nk gila camtu. jugak la. haha.

malam itu ada meeting. masing² kena bincang pasal tugas masing² la. departmen kami sikit ja orang. dalam 6 orang macam tu ja. tu pon. suma baya² ja. haha.

meeting diteruskan. tugas² dibahagi lagi. aku + nik kena buat surat jemputan untuk penilai projek. ala copy paste sikit² ja. apa ada hal.

lepas tu. akak ketua komiti suruh kami bagi gambar. nak letak kat name tag katanya. aiya. aku mana pernah tangkap gambar sorang ni. segan la. maunya kak tu bawak p bomoh. kesian dinda aku tu. haha.

haha. hari² berlalu. kami buat surat tu dulu. lagi penting. sebab malam dateline tu kami ada kuiz circuit theory. kena study la. maka. kami berjaya menyiapkan kerja itu dalam masa sesingkat mungkin. haha. lepas siap. kami terus emel kat akak tu. setel satu kerja. sekarang. kami boleh mula belajar untuk kuiz tersebut. yay!

hari dateline menjelma. kami semua buat tak kisah sebab kerja dah hantar dah pon. apa ada hal. tiba². akak ketua antar msg.

"hei. mana gambar korang ha?"

aiyak. terlupa la pulak pasal gambar. macam mana ni. kalau tangkap sekarang. memang la tak hensem. kuyu ja mata. stim ja muka. yela. stay up sampai pukul berapa nak study.
ini tidak boleh dibiarkan terjadi. sesuatu. perlu dilakukan. tapi. masa dah suntuk. macam mana ni.

"tak pa la. kita bagi ja gambar² lama kita."

ok jugak tu. kn?

maka kami send la gambar. masa muda² dulu. kali ni. aku saja nak kongsi ngn hgpa suma. enjoy!

ni duwe toni


aku


nik villa




iqbal robinho





4 comments:

-rye- said...

awat hg GERRARD?????ini tidak buleh jadi..haiyak..nti nk suh akak tu p bomoh la..bg dpt gerrard kt aku..haha..papa pun selamat mjadi komiti la..smgt gla sijil dimana-mana

firdaus zahari said...

nape nik villa? lol
tidak!!!!!!!!!!! huhu

-azwanbakhtiar- said...

suka ati aku la..

haha

nanakaka said...

tlg jgn mgarut
kang ak ltak gamba yg ko kasik kt aku tu kang
hahaha