Monday, August 25, 2008

m.nasir~~

ha. malam ni. m.nasir. datang. buat. show. malam tadi. nabil datang. bawak lancer NBL 1983. tapi. aku tak sempat. nak tangkap gambar. sebab hujan. sangat lebat. apa pun tak dapat. dapat basah kuyup ja. haha.

maka. malam ni. aku. bertekad. nak menangkap gambar m.nasir. aku bawa kamera. beg plastik. n73. kalau² apa² terjadi. kepada kameraku. bolehlah dibuat ganti. haha.

sementara menunggu. persembahan. kami. dihidangkan. dengan. tarian. geng² south africa. pergh. pakai baju bomba tu. menari². sangat. style. tapi kami datang. bukan nak tengok mereka ini. kami nak tengok m.nasir. aku ulang. m.nasir.

jam dah tunjuk pukul 1015. baru m.nasir keluar. patutnya pukul 945 dah ada. lambat betoi la. erM. dia mula menyanyi. aku malas nak list suma lagu dia. tapi lagu memang best la. haha.

aku. apa lagi. mengeluarkan kamera. untuk. menangkap gambar. bila buka kamera. dia tulis.

'internal memory full.'

ha? aku buka tempat kad memory. kosong.

zzz.


gambar ihsan chaosflare

2 comments:

aufa said...

weh
aku link ank nyh..

-azwanbakhtiar- said...

link ja.. nt aku link hg balik..

haha