Saturday, August 30, 2008

saya dan pembelit lidah

malam ni. aku sangat boring. tak tau. nak buat apa. nak sambut merdeka. macam mengarut. bukan mengarut apa la. entah. cuma. terasa. tak payah pergi sambut kat mana².

maka. seperti biasa. aku. duduk di hadapan. laptop kesayangan. nyawa ketiga selepas n73. sambil mendengar album viva la vida nyanyian coldplay. sambil surf.

tiba². aku teringat. kenangan di soksek dahulu. suka betul aku. bila pinjam buku rujukan bahasa inggeris. pmr. di perpustakaan sekolah. yang kecik. tapi ramai suka lepak. bila nak burn klas. haha.

ada apa dengan buku tu? buku terbitan pelangi tu. ada ruangan tongue twister. aku suka.

bila aku teringat. terasa nak bagi lidah terbelit lagi la. maka. terus. aku google. ha. jumpa pon. banyak. seronok. memang terbelit lidah. sekarang. aku terasa seronok untuk berkongsi dengan kawan². ni kira sebahagian daripada yang ada la. yang aku ambil kat geocities.

--------------------------------------------------------------------------

"Friendly Frank flips fine flapjacks."
--------------------------------------------------------------------------
"A big black bug bit a big black bear,made the big black bear bleed blood."
--------------------------------------------------------------------------
"Red lorry, yellow lorry, red lorry, yellow lorry."
--------------------------------------------------------------------------
"I need not your needles, they're needless to me;
For kneading of noodles, 'twere needless, you see;
But did my neat knickers but need to be kneed,
I then should have need of your needles indeed."
--------------------------------------------------------------------------
"Ruby Rugby's brother bought and brought herback some rubber baby-buggy
bumpers."
--------------------------------------------------------------------------
"The soldiers shouldered shooters on their shoulders."
--------------------------------------------------------------------------
"Just think, that sphinx has a sphincter that stinks!"
--------------------------------------------------------------------------

4 comments:

-rye- said...

coldplay all the way~~

saya tidak suka tongue twister..

neway,trimas utk pembetulan spelling..

lenkali main spelling bee dgn aku nak??

Abir Abhar said...

whoa..
lidah ku sangat lembut
heheh

-azwanbakhtiar- said...

rai..
spelling bee?
mari²..

abir..
sungguh aku jeles dgn kamu.
myb choir byk mbntu kot..
haha

-azwanbakhtiar- said...

lina..

hoho..
prem mmg cakap bbelit..
haha