Tuesday, August 26, 2008

test circuit theory yang menyeronokkan..

hari ni. kami ada. test. teori litar. haha. semua orang sakit kepala. subjek yang paling berat. sem ni. tapi. sebagai pelajar. yang. sangat berdedi.kasi. kami perlu. cemerlang. dalam semua subjek. termasuklah. teori litar. maka. walau sesibuk mana pon kami. atau di mana jua kami berada. kami tetap pilih. untuk buat sehabis baik.

malam itu. eh. malam ini. tadi la tu. ujian tersebut. berlangsung. dalam bilik ujian. yang sangat sejuk. kami. berusaha berbuat yang terbaik. lebih² lagi. aku. sebab. kuiz. yang dijalankan. minggu lepas. sangat ####. aku tak tau. apa yang aku buat. masa tu. benda senang ja pon. budak kecik pun patut tau. macam mana. nak buat. tapi nak buat macam mana. ujian Allah. nak tengok kita kuat ka tak. haha.

erM. kali ni. aku memang cuba sehabis boleh. bila dapat soalan. aku buat. yela. takkan la nak tengok saja. haha. fuh. muka surat pertama. penuh jawapan. aku guna dekat setengah jam nak buat soalan tu. sangat. bersungguh².

bila buka soalan kedua. aku terhenti. apakah semua ini? tiadalah aku memahami. lukisan yang mudah. ringkas. aku pula. tidak faham. maka. aku tengok dulu soalan 3 dan 4.

sama. tiada guna. aku tetap gagal mendapat ilham. hehe. tidak mengapa. aku amalkan perkara selalu aku amalkan. duduk sahaja. memerhati pemandangan. sekeling. agak berkesan. setelah melihat perkara² yang pelik. yang terjadi. di sekeliling. barulah ilham datang menjelmakan. diri. alhamdulillah~

aku. dengan penuh kalut. dan tak sabar. membuat soalan. yela. masa dah nak habis. banyak buat soalan 1 tadi. lepas tu. dok usha orang keliling lagi. lancar ja tulisan aku. haha.

masa tamat. dr jeega suruh hantar. kertas ujian. maka. kena la hantar. juga². aku buat tak habis lagi. cit. nasib baik tempat aku kat belakang. kedua belakang. maka. agak mengambil masa juga la. sempat juga aku nak selesaikan. sekadar yang termampu. haha. memang sangat hodoh. tulisan aku. ketika itu. tapi. tidak mengapa. janji ada gak tulisan. kan? tak lama lepas tu. kertas aku juga diambil.

gembira. sungguh. habis sudah satu bala. haha.

sementara menunggu. kebenaran. untuk berhambus. nguyen. lelaki di belakang. bertanya. jawapan. untuk soalan 2(a).

aku beritahu dia. v=-53.46.

dia cakap. jawapan dia. v=-15.2.

nik. yang kat kiri aku. cakap. v=25.88

yap. kat depan cakap. v=0



jawapan siapa yang betul ni?

No comments: