Saturday, September 20, 2008

saya dan raptai hari raya

ya. tak dapat tidak. raya dah dekat. saya sangat gembira. dah nak balik rumah. yay. dah lama. saya tak jumpa. keluarga saya. huhu.

maka. disebabkan dah tak sabar. saya membuat beberapa benda di bilik. untuk menyambut kedatangan raya. kemas beg. tu dah mesti. habis tu. apa yang lain?

ha. kat sini. hehe..


kepada kapten nana. lampu ni memang lawa la. thnx.
kapten memang semangat electrEx. haha

6 comments:

-rye- said...

boleh geng dgn cik bam jiran sebelah rumah aku...lap lip lap lip lap,,buat kerja jgn smpai tersilap...he he he,..

Fieda said...

hahaha, lawa.
nanti aku nak buat macam ni jugak ah.

anice said...

hah..aku kenal lampu tu..amek kesempatan..jgn kena fire lg sudah la..hahaha...

nanakaka said...

cantek dowh...lampu tu laa
yg laen sume x cantekkk
hahaha

t a r o said...

ahahah, laptop hg ka tu wan?? ada lampu2, kreatif, inovatif, dan peka terhadap perkembangan.

-azwanbakhtiar- said...

rai..
-jgn samakan aku ngn org lain
haha.. cuak²..

fieda
-mari kita bersama mengimarahkan
meja kita.. haha

anice
-tak mungkin kena fire lagi..

nana
-kapten jeles la tu.. haha

firdaus
-haha.. jgn la puji~