Tuesday, October 7, 2008

mengarut ketika bersendirian

akhirnya. aku menjawab tag. ini. bukan tag pertama aku. kedua sebenarnya. entahlah. kalau ikot. aku malas nak jawab tag ni.

tapi.

tak apa. bukan aku tak ada isu nak diceritakan. ka apa. cuma. sekadar menghabiskan masa. yang sangat terluang ni. OI! bila nak buat padaung? rilek la. enjoy dlu. haha

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
-telefon, kunci moto

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
-nasik lemak cafe v2

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
-masjid

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
-insyaAllah smpai bila2

5. Adakah anda di lamun cinta?
-haha. dah lama dah.

6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
-cafe v2. eh ni kira restoran ka?

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
-shinchan vol 36+37 sebelum naik bas semalam. ritu beli ayah kita bos ngan tuhan manusia

8. Apakah nama penuh kamu?
-Muhamad Azwan bin Bakhtiar Jamili

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
-secara jujo. mak

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
-Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam.

11. Christina atau Britney?
-2² aku xmau

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
-tak. sia² ada mesin kat sebelah bilik.

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
-Mekah

14. Pelukan atau ciuman?
-2² best

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
-1. suka cakap mengarut
-2. dulu jual topup tapi dah stop sebab tak laku (betoi ka?)
-3. ade janggut skit
-4. rakan masjid yang xda rupa rakan masjid sangat
-5. rumet cerah

16. 8 perkara yang amat saya gilai
-1. blog
-2. makan
-3. minum
-4. naik moto clutch
-5. ym
-6. gtalk
-7. bercakap
-8. shinchan

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
-1. Assalamualaikum!
-2. wowowowo~
-3. weh!
-4. dem²..
-5. bangun iqbal.. kelas ni..
-6. uwaa~
-7. aloha~
-8. ..

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
-1. Quran
-2. blog aku (kira buku kan?)
-3. blog orang lain
-4. shinchan vol 36-37
-5. ayah kita bos
-6. tuhan manusia
-7. chedet.com
-8. buku prospektus soksek

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
-1. coldplay
-2. franz ferdinand
-3. lagu nasyid yang tak jiwang
-4. Semua jenis nasyid selawat Rasulullah
-5. ..
-6. ..
-7. ..
-8. dah tak da pon. haha

19. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu
-1. kena blog dengan rajin
-2. kena belajar dengan rajin
-3. kena mula bersenam kembali
-4. janganlah kau membenci guru kau. nanti kau akan menyesal di kemudian hari.
-5. baca shinchan bole buat kau jadi pervert..
-6. duit syiling 5kupang sangat berharga
-7. bawak moto clutch
-8. kena bijik simpan duit.. haha


apa2 pon. aku malas nak tag orang lain. baik aku p makan. haha

1 comment:

-azwanbakhtiar- said...

aku xda la rindu sangat.
tapi. syok wo baca buku tu. time nak tunggu para kp check bilik.
haha