Wednesday, November 5, 2008

kenduri kahwin

musim cuti sekolah dah dekat. bagi kebanyakan orang. ini masa untuk membuat satu persamaan kimia.

cuti sekolah + musim orang kahwin ---> makan tengahari percuma

ya. aku pon dapat undangan perkahwinan. ada seorang kenalan. wo. bukan senang nak dapat undangan macam ni. khas untuk aku. selalu. teman (paksa rela) mak + dengan abah. haha.

aku tengok alamat majlis tu. aku diam. kelu. keliru. aku tak pernah dengar. nama tempat. tersebut. ya. aku. memang lemah. dalam geografi.

maka bersegeralah aku. mendapatkan kawan². untuk mendapatkan kepastian. hehe.

"oi mael! boleh tolong aku tak?"
"apa?"

"kau tau tak mana tempat ni. batang berjuntai."

diam seketika. sejurus kemudian. mael. tengok bawah.

"oi²! hang tengok apa tu? aku bukan cakap pasal benda tu la. jebon tua!"

ya. aku memang lemah. geografi. tapi. aku yakin. batang berjuntai yang dimaksudkan. dalam kad undangan tu. bukanlah. sepertimana. yang difikirkan mael.

sapa bole tolong aku wei? nanti aku bawak dia sekali. haha

8 comments:

usop said...

kreatif siot sp yg bg nm tmpt 2..

kliPps said...

bkn laa..btg b'jntai tuh kat2 ngan k.slangor..nma br dia 'Berjuntai Bestari' klo x slh...da nek taraf dahh..

nurul said...

apesal sengal sgt kwn ko tue? kuikuikui. haih.

Amri said...

hahaha...azwan punya 'attractive' kot..

-azwanbakhtiar- said...

-Lyna..
-Usop..
-Klipps..
-Nurul..
-Amri..

hehe =D

enche treq said...

huk3..
wajib p 2 azwan...
kalo dh dikhususkan utk hg dan xda yg mlnggar syarak wajib p kalo xda hlangan..

Suka Bebel said...

gile jauh tu.aku penah p sana naik motor di kala keta kena langgar dlm bln 6 ari tu.huhu

-azwanbakhtiar- said...

-treq..
oh.. hehe

-inche bebel..
p mlawat site ek..
gila ah rempit..
haha