Wednesday, December 24, 2008

hujan yang turun~

pagi tadi. pukul 520. mesej masuk. dinda cakap. dia dah selamat sampai rumah. wah. sensitif sungguh aku. mesej masuk pon. dah boleh terjaga.

oh tidak.

bukan mesej itu puncanya. masa mesej tu masuk. aku memang dah separa sedar. kenapa? hujan lebat beb. katil aku tepi tingkap. serius. sejuk. sejuk keding. haha. aku bermesej dengan dinda. sampai masuk waktu subuh. kat penang. sebab subuh kat johor awal. haha. lepas solat. aku tidur balik.

aku bangun pukul 8. aku nak kena pergi latihan bawak keta. heh. lambat betul aku ambil lesen. aku tengok. kat luar. hujan. masih lebat. macam pagi tadi. macam mana aku nak p berlatih ni? hee. bila aku cakap kat mak aku. yang aku tak mau p. terus aku kena fire. padan muka.

oi. hujan lebat sangat ni. pakai sweater pon masih sejuk. dinda cakap lemak aku kurang. mana ada kurang. taburan lemak tak sekata la. dinda ni. pandai² ja. haha.

aku selesaikan latihan intensif seperti jadual. lepas tu aku balik rumah. masa tu. hujan dah berhenti. sepanjang petang aku dok rilek. bermesej. bermain fifa09.

menjelang pukul 630. tiba² gelap. aku nak tengok key kat keyboard pon susah. aku dah rasa semacam. tindakan perlu diambil. aku segera mandi. hari ni aku mandi awal. sebelum pukul 7. masa aku keluar. aku lihat. memang dah hujan. lebat. wo. masa aku mandi tu. memang macam mandi air terjun. sejuk.

dan. sehingga post ini ditaip. hujan lebat masih berlangsung di sini. pesanan buat kapten nana. kalau hujan tak berhenti jugak. nanti kita belajar berenang sama² ek. haha.

2 comments:

anlonso said...

hehe..aku suka la fifa09..senang,tapi mencabar ar..snang dapat card merah..cinabeng nya referee.liverpool,alonso power oo..shoot mantap.blom gerrard lagi tu..
mari fifa09 rakan2..

-azwanbakhtiar- said...

-anlonsomon
fifa09 pny shooting agak style.. slalu kena tiang..

eatrax dia pon best..
dwnload la vclip dia kt youtube..
best2~