Tuesday, December 9, 2008

kebetulan yang buat kita berfikir

malam tadi aku tengok cerita criminal minds kat 8tv. tunjuk pasal sorang laki ni bunuh orang. tapi buat macam mangsa tu bunuh diri. hebat betoi laki ni. Haha.

bila dh habis. tukar buka tv1. tunjuk cerita p.ramlee. aku tak tau tajuk. tak pernah tengok. cerita p.ramlee yang sedih memang aku tak tengok. ada adegan tunjuk perempuan yang kejar p.ramlee kena langgar kereta api. sebab kaki dia tersepit kat rel. masa tu p.ramlee tengah dalam perjalanan p terjun tebing tinggi. bunuh diri gak. selamat tak jadi.

lepas tu tukar saluran lagi. kali ni cerita hongkong. tv2 kot. adegan mula dia pon. tunjuk laki terjun bangunan.

aiya. banyak betul adegan bunuh diri ni. dah la kes2 ni kat malaysia ni makin meningkat. ya semua tu kebetulan. tapi. memang buat aku berfikir la.

ya Allah. janganlah kau pesongkan akidah kami. Amin~

6 comments:

Mrs Camillo said...

amin`~~~~

circuit-fighter said...

tere jgk ko pkr bnde2 cmni kn =P

-rye- said...

aku suka criminal mind...dr reid...

-azwanbakhtiar- said...

-mrs camillo..
amin skali lagi~

utp serkut
- kita kna byk fikir wo. haha

-rye..
aku penah tgk skali ja.
tu pon ritu..

haha

kliPps said...

cite p.ramly tuh bkn ankku mee-thali ka?

-azwanbakhtiar- said...

-klipps
yeka?