Wednesday, December 17, 2008

mandi pagi

pagi ni. aku masuk bilik air.

aku nak mandi. aku buka shower. aku capai sabun.
aku nak cuci muka. aku dapatkan pencuci muka.
aku nak syampu. aku ambil. syampu la.
aku nak gosok gigi. aku ambil ubat gigi. aku ambil berus gigi.

eh?

mana berus gigi aku ni? ala. malas la nak ambil kat luar. isy. macam mana ni. mulut kena cuci jugak. kalau tak. tak seronok makan. nak sembang dengan orang lain pon susah. haha.

penyelesaian harus dicari. segera.

aku tengok ubat gigi aku. colgate. dengan cecair kalsium. wo. teknologi baru. sekurang²nya. untuk orang yang tak ambil tau sangat pasal produk² kesihatan dan kecantikan ni.

erM. aku berfikir lagi.

eh. kalau aku masukkan ubat gigi ni. dalam mulut aku.lepas tu. aku kumur². macam lysterine. [maafkan kesalahan ejaan aku ni]. rasa². berkesan tak?

kalau tak. cepatla. cipta ubat gigi. yang tak perlukan berus gigi. hehe

6 comments:

usop said...

ni bkn keje engineering..
jgn tny ak..

kliPps said...

pemalas!!!hihih...tp klo ak pon..mls nk kua blk...dala tmpt ltak brus gg tuh jao...

ra|nbOw said...

wakakaka.
good idea la tuh. =P

t a r o said...

guna berus sabut ala2 p ramlee hahaha, kreatif, inisiatif, :))

Suka Bebel said...

ko ni dah ada tajuk untuk tesis ke belum?kalau belum, try la research ubat gigi guna petroleum tanpa perlu memberus gigi.kan ke brilliant idea aku ni?hahaha

-azwanbakhtiar- said...

-usop
sapa kata bukan keja engineering?

-klipps
hg mmg pemalas pon

-lyna
bukan pengotoq la. kreatif.
hehe

-ra|inbow
thnx2. haha

-taro
hehe. btoi2

-bebel
buat kesekelian kalinya. memang aku kt utp. tapi aku tak amek petroleum. aku amek elektrik elektronik. tp idea tu ok gak. nt aku bincang dengan geng2 petroleum.. hehe