Thursday, December 4, 2008

Siapa #2?

Hari itu. Kami balik. dari kelas. menuju. ke dewan makan. dalam perjalanan. kami akan singgah kat papan kenyataan. selalunya. kami baca surat khabar. yang. Pak halim tolong tampal.

wo. STROKE PEMBUNUH NOMBOR SATU RAKYAT MALAYSIA

kami semua. sangat takut. macam tak pernah dengar sangat. pasal penyakit ni. Sakit jantung tau la.

eh.

Bukan sakit jantung ka. pembunuh utama rakyat kita. ha?

aku ada jugak baca.

Darah tinggi pembunuh no 1..

kencing manis juga.

kanser pon.

adoi.

'Kalau semua nombor 1. siapa nombor 2 ha? 'gori tanya.

macam biasa. semua tak tau. nak jwb apa.

'jom makan la. Lapaq ni' fizi cakap.

maka sesi pembentangan falsafah bersama profesor gori ditangguh. sehinga habis makan. Tapi. nampaknya. selepas 2 tahun. mungkin 3 sebenarnya. tak ada siapa yang ingat.

kau tak akan jemu makan di dewan makan. walaupun makanan sangat tak best.

haha!

4 comments:

usop said...

oi dadah no 1 gak do!!

.....................

psyco sume 2, sj nk bg cuak..tp x cuak pn..

-azwanbakhtiar- said...

-Lyna..
Haha. Bayar ciput tapi bising bila makanan xsedap.. Kn2?

-usop..
Hg xkna lg mmg la xcuak.. Cm jtuh moto tu la.. Haha

Mrs Camillo said...

antara penyebab stroke terhebat~~~

ROKOK!!!!!!

aku rase nak sepak je tgk mamat2 yg merokok depan org ramai...
ingat cool ke??
merokok sorg2 lam bilik dahla...
mati sorang2..
ni nak angkut semua orang...
aish~~~

p/s: kalo kamu merokok, mintak maapla ye... ;)
tak tertahan menanggung marah bile orang nak 'bunuh' kita,,,

-azwanbakhtiar- said...

-mrs camillo..
saya tidak merokok.. tapi saya jual rokok.

adakah saya perlu terasa juga?

haha