Saturday, January 3, 2009

kekesalan sekolah

sepanjang zaman persekolahan aku kat soksek. ada beberapa benda yang aku agak kesal. sebab aku tak dapat buat. tak mampu nak capai. erM. pelbagai

1. tak dapat jadi kapten sekolah. haha
2. tak dapat nak rasa HKSBP kebangsaan. huu
3. tak dapat tulis mural "TRIPLEVERSE UNLIMITED 0206" kat belakang kantin
4. tak pernah fly. skemanya saya.
5. tak pernah gado dengan akak² dewan makan. wakaka.
6. tak ngorat dinda awal². huhuh
7. tak dapat curi buku library. walaupun aku tau aku tak akan jumpa dah buku tu kat mana². uwaa~

so kepada sesiapa yang pernah jumpa buku KANAK² KACA cetakan 197*. sila la bagitau aku. aku nak pinjam. baca tak habis lagi tu..


APA KEKESALAN SEKOLAH ANDA?

6 comments:

-azwanbakhtiar- said...

haha..
tp yang no 1 n 2 tu baik pa..
haha..

cuma kdg2 trasa cm xda knangan manis la plak xwat bnda2 jahat ni..
adoi2

-azwanbakhtiar- said...

eh terlupa.. #6 pon ok gak pa

ridhwan said...

soksek..takyah bimbang..nnt kite wat sume menda tue kat skolah baru nie ye..

Suka Bebel said...

aku kesal sebab penah jadi ketua darjah lima minit je.haha

mAma PinGu said...

kekesalan aku kat skolah::::

1)xbelajar betol2,kalo x msti ak da straight a1,hahaahaha,msti JPA xrejek ak
2)couple ngan amri,huh,first time ak couple tu,kalo x msti ak single smpai skang mcm elin,waaaaaaa,
3)xdgr cakap mak ak,kalo x msti ak xaccident jadik mata bengkak ayam, ngan retak pala aku,
4)garang sgt dlu,hahha,cakap deraih plak tu,mcm sial giler,waaaaaahaha
5)jadik pengawas=sumpah kalo ada second chance xdenye ak nak jadik pengawas tu,da la nama ak dlm bku skolah sepatotnye pengawas kaknan satu xde,sape saket ati hah???

haha..mcm2 lg ak nyesal,yg plg ak nyesal tu pigatai couple muda2,igt ballik,yuckie.

6)lagi satu,ak nyesal xkumpul kawan baik ramai2 dli,musuh ramai r....

-azwanbakhtiar- said...

-bebelmon
cikgu tsilap bagi jawatan kot. haha

-sofiyyahmon
woh.. baruku tahu..