Sunday, January 4, 2009

memakai tali pinggang keledar di belakang~

sebagai seorang lelaki yang akan mengambil ujian jpj khamis depan. aku mengikut undang² baru itu. dengan hati yang sangat. terbuka. syok jugak pakai tali pinggang ni. bukan tak selesa sangat. ok ja. hehe.

selepas 5 minit perjalanan. aku mula terasa lain. aku tengok. tali pinggang itu. mencari apa yang tak kena. aku nampak. erM.
bentuk perut yang sangat ketara. adoi. tak syok la macam ni. segan i. haha..

tapi kena pakai la jugak. takut kena saman. wakaka

14 comments:

emmatomei said...

huhh tensen btol mmg tak selesa ah undang2 sebegini... hekhek :D
p/s tym test je ikot arahan....
da dapat lesen main redah je tanpa tali pinggang hehehehe

hamidi said...

sila pakai tali pinggang sambil menjawab tag kerana anda saya tag. maaf.

.Nora Kacak. said...

azwan!
aku xsuke pakai tali pinggang!
aku nak guleng2 tdo t payahlah!
hahahaha

mencik rule!

-azwanbakhtiar- said...

-emmatomeimon [woh style!]
haha.. stndrd org nak test jpj la.. masa tu ja semangat undang2.. huhuh

-midimon
tag? ouh..

-noramon
hg kecik xpa.. bukan susah pon nak guling2.. haha

ra|nbOw said...

haha. betol3. nora kecik.
bkn ssh nak guling2! =D

NuRuL~ said...

tul2.. bile pkai sit belt mmg nmpak perut.. lagy2 perut ak yg muncit ni.. ^_^'

-azwanbakhtiar- said...

-ra|nbowmon
ha nora tgk tu.. haha

-shikinmon
bukan hg sorang ja da masalah tu..
wakaka

lynntermizi said...

hahaha kena pakai jugak la,
utk keselamatan! hahahah..=)

.Nora Kacak. said...

haishhhh rainbow ku aqilahku.
aku x kecikla.
aku da 20.
hahahahahah.
:)

-azwanbakhtiar- said...

-lynnmon
ya untuk kselamatan.. yang drive pon bawak la leklok ek.. haha

-noramon
20 tu apa? saiz seluar? wakaka

Suka Bebel said...

kata umor baru 20 macamana boleh boroi?hehe

emmatomei said...

azwanmon: 20 tu saiz sluar ke? wakakaka... bapak kcik.... saiz aku tuh....
20 tuh umo die lah azwanmon Oii...

-azwanbakhtiar- said...

-bebelmon
ah buat tak paham lak.. huhuhu

-emmat㋡meimon
woh skati ja tambah suffix 'mon' kat aku ek..
zz~

mAma PinGu said...

nih tali pinggang motor ke talipingaang kete?haha