Monday, January 12, 2009

teori kerelativitian masa

bila kau tunggu awek. yang tak sampai². kau akan berasa. sangat lambat masa berlalu.
bila kau tengah dating dengan awek kau. kau rasa cepat sangat.
pulak dah.

bila cuti baru bermula. kau cakap. "eh cuti lama neh. boleh enjoy".
bila cuti dah nak habis. "oi cuti dah nak habis ka? tak rasa apa pun".

yeah. masa berlalu. tanpa kita sedar. tengok². dah nak habis masa. yang kita ada. untuk hidup. uih. banyak lagi benda kita tak capai rupanya.

yeah lagi. aku dah pernah rasa berjaya. pernah rasa gagal. aku rasa hampir sempurna. wakaka.

PEMBERITAHUAN
post ini adalah post tanpa motif. cuma aku mimpi tengah menulis post ni masa tidur malam tadi. wakaka.

hargailah masa yang kita ada di dunia ini.

sedangkan nabi nuh as yang hidup dekat 1000 tahun pun cakap hidup dia tu. umpama hang balik rumah. masuk pintu depan. keluar pintu belakang. (betulkan jika tersilap). oh sungguh singkat masa tu. hee

2 comments:

Mrs Camillo said...

aah...betul~ masa tu terlalu cepat. hidup terlalu singkat. dan kalau diizinkan, aku tanak mati bujang. ='(

-azwanbakhtiar- said...

-mrs camillomon
ya btoi.. nak kawen dlu..
nak idop bahgia secara sah..
haha..

nway congrats rslt yg sgt perform!
huh huh