Wednesday, February 11, 2009

fanatik

bila kau suka sesuatu. secara berlebih²an. kau akan digelar fanatik. obses. banyak sebab kenapa ini berlaku. kau dan sesuatu itu. mungkin sama aliran pemikiran. mungkin kau memang saja suka kat sesuatu itu. mungkin juga kau. erm. apa² sajalah.

bila kau dah fanatik. akan pantang. bila benda yang kau obseskan itu. dikutuk. dicerca. dimaki. bagi kau. semua itu KARUT!! tiada yang cacat. tidak sekali² tercela.

dan orang macam ni. sangat banyak ditemukan dewasa ini.

1. pasangan kekasih yang tidak direstui kawan². atau ibu bapa. sanggup buat macam². asalkan cinta mereka membuahkan hasil.

2. penyokong parti politik. aku dah bosan dengar masing² berbalas kutukan dalam blog. macam budak². dalam bab² macam ni. aku atas pagar. tak ada siapa yang betul 100% sampai aku nak jadi fanatik.

3. makhluk DoTA.

semoga kita terpelihara daripada menjadi golongan ini.
amin~

6 comments:

AbgBeCA said...

kami pon kalau boleh nak terpelihara jgn jd cm hg

-azwanbakhtiar- said...

sama² kita berdoa bagi tak jadi macam apa yang paling kita tak mau.

amin~

ayd said...

ya Allah,jauhi lah kami dr menjadi seperti azwan soksek..

lynawan said...

mak ai,pny la byk org xnk jd cm hg.hg wat apa weh?enjot x habeh2 lg ka?

-azwanbakhtiar- said...

-ayad
amin~ jangan jadi macam aku. nanti tak boleh jual kebab dah.
wakaka

-lyna
ntah. mungkin menjadi hot itu satu dosa. wakaka

Sopek said...

ya Allah..lindungilah ak dr moto FZ azwan..jgn biarkan ia melanggar diriku...