Wednesday, February 25, 2009

hari ni.

hari ini aku berasa gembira.

1. dapat download album baru Franz Ferdinand. oh dah lama aku cari. kredit kepada hub village 5 dan laptop w hasanudin.



2. dapat jugak cari nobuta wo produce episod 4 dan 8. bukan aku tak pernah tengok. tapi entah. macam seronok tengok balik. hehe. sekali lagi kredit kepada hub village 5 dan laptop w hasanudin. terima kasih banyak².



3. dapat contact dinda macam selalu. thnx sayang! walaupun jauh. kau tetap di hatiku. hehe.

4. kena puji sebab fotostat nota vector calculus awal. wakaka.

5. petama kali main bola dalam 4 tahun. terima kasih tak terhingga kepada FC galacticos. sebab bagi aku cuba main. haha. aku sangat bangku. semoga hangpa menang UTP league. amin~

gembira² pon. mak selalu cakap. jangan dok gembira sangat. nanti tiba² mesti ada kesedihan melanda. tapi apa pun. kita mesti gembira setiap hari! dan aku harap esok kita akan lebih gembira dari hari ini. hehe.

6 comments:

ra|nbOw said...

yup. jgn gembira sgt itu betol. tp still. kita sdiri la yg kene happykan diri sdiri bile semuanya x kena. itu je cara kte nak teruskan hidup. ermmm.

rajen weyh men-download2! =]

FaKE said...

erk..soksek..franz ferdinand y bru tu bru sgt ke? ape aku tnye ni..zzz ade lgu outsiders? ade video kelip2 tak?

-azwanbakhtiar- said...

-ra|nbow
yeah! gembira selalu.

-maoh
yup. agak baru la. 27 jan baru ni dia release. outsiders ada dalam album no 2. you could have it so much better. entah. tapi buat masa ni aku tak pernah tengok klip video dia lagi la.
huhu

FaKE said...

erk,outsiders lague lame ke? lol,bwu dnga..lol aku nk kelip2 outsiders kalau ade.lalalaa~

Carlos Eduardo Rodriguez said...

hahaha...weh..sdap x ff bru ni???
ak nk gak weh...

fatynlicious said...

wuahahha..
kegembiraan no 4 tu takleh blah. hihik^^