Tuesday, February 3, 2009

kekompleksan perasaan

pernah tak kau rasa nak menendang (baca : sepak) muka seseorang? walaupun. dia tu tak buat salah dengan kau. dan kau pun bukanlah ahli seni mempertahankan diri. apatah lagi mempunyai pakaian bruce lee.

aku pernah.

walaupun pemikiran ini digelar pelik. ya. memang pelik. aku sangat hairan. kalau nak banding. orang itu boleh kau anggap loser. buatlah apa pun. mesti kurang berjaya. aku tak kata dia raja gagal.

dalam dunia persahabatan pun. dia ni bukanlah jenis yang dipulau masyarakat. biasa saja. ada yang nak kawan. ada yang tak nak. normal la tu. dia bukan macam orang² lain yang panas (baca : hot). entah.

tapi.

setiap kali aku jumpa dia. mesti aku rasa nak sepak dia. perasaan ini dipersetujui oleh rakan² yang lain. walaupun kami semua tak tau apa penyebabnya.

siapa ada penerangan logik atas permasalahan ini?

8 comments:

Sopek said...

btul2...
ak sebenaye dh lame rase cm2..
rase nk sepak ko je soksek..
hahaha...

t a r o said...

satu-mungkin prejudis?
dua-mungkin mukanya berbentuk seakan-akan bola sepak

tiga, empat, dan lain-lain tak ingat, hehe,

ra|nbOw said...

wahahaha. sian die x bersalah.
tp rasenye. aku pon pernah rase camtu kot. hee.
tanpa sbb yg pasti.

.Nora Kacak. said...

ahahahha
sepak la.
enak. hehe

usop said...

btoi!
seb bek sbr msh t'semat..

-azwanbakhtiar- said...

-mr. 3
aku pon igt nk sepak hg gak.
tapi rasa kejam la plak sepak mat jambu ni. adoi.

-taro
kita cuma igt nk sepak dia ja.
hehe

-ra|inbow
ya. sebab tu kita keliru. dia tak salah kan?

-nora
enak? wow

-usop
sabar? wow

TPK said...

sepaklah AdamTZM. sekian

t a r o said...

sepak(e pepet) ke sepak? :o