Monday, March 30, 2009

hari ini.

hari ni. tiba² aku diserang demam panas. demam yang paling dahsyat sejak aku duduk utp. kepala aku rasa berat sangat. panas tak payah cerita la. sampai aku boleh dapat MC dari klinik utp yang memang susah nak bagi.

yup. aku perlu berehat. ini memang ujian yang getir buat aku. dah la ada banyak kerja. nak kena buat. maafkan aku kawan². aku memang tak larat betul ni.

masa nak tidur. lagu raihan sentiasa berputar2 di minda.

'ingat 5 perkara. sebelum 5 perkara.
sihat sebelum sakit.
muda sebelum tua.
kaya sebelum miskin.
lapang sebelum sempit.
hidup sebelum mati.'

doakan aku bagi cepat sembuh ek. terima kasih.

5 comments:

ra|nbOw said...

ok. aku doakan ko. get well soon! take care.

.Nora Kacak. said...

semoga cepat sembuh jugak! :)

.Nora Kacak. said...

semoga cepat sembuh jugak! :)

saffron tia_najib said...

aiii... dmm rindu kt adinda kowt nehh..

-azwanbakhtiar- said...

terima kasih kawan²!

rindu kat adinda tu memang la. tapi tak ada la sampai demam. haha.

mungkin sebab aku main basket terlalu bersungguh² kot petang aku balik dari cuti tu. tiba² ja turun. memang la jadi macam terkejut² sikit. terus demam. haha