Monday, April 6, 2009

I NEED A BERAK!!

pada mulanya. entri ini. bersifat luahan perasaan. slalunya. bila aku tengah tensyen. aku akan tulis. i need a break kat mana² tempat. yang aku boleh tulis status aku. dan selalunya. aku akan berdiam diri selama 3 hari. menenangkan fikiran.

kini blog menjadi medan menenangkan fikiran aku. kalau aku tak puas hati ja. nanti aku tulis kat sini. biar semua orang baca. baru puas hati.

dan hari ni pun sama.

tapi. bila aku tengok balik tajuk ni. aku tergelak seorang diri. yeah. bila marah. kau tak tau apa yang kau tulis atau cakap.

dan. disebabkan itu. aku dah tak jadi marah. haha.

7 comments:

ra|nbOw said...

wakakakkaka. aku pon pernah mcm nih!!! haha XD

n a n a-s y a z 8 9 said...

nanti tukarlah tajuk post 2...
(^^,)

-azwanbakhtiar- said...

-ra|nbow
kdg² kita tergelak sendiri. hehe.

-syaz89
aku xmau tukar. baru nampak style. hehe

mzn. said...

mule2 ak nmpk mcm
'i need a break!'

rupenye
'i need a berak!'

wahaha
sile jangan tukar tajuk entri.
hahaha

-azwanbakhtiar- said...

hehe.
aku memang xmau tukar pon. wakaka

ayd said...

lol..

lynawan said...

tak sopan sugguh tajuk entry.