Monday, April 20, 2009

ICN datang lagi

bagi pembaca blog ni dari awal. ada 1 entri yang menceritakan pasal ICN. international culture night. malam tu. kita akan berpeluang menonton pelbagai tarian dari pelbagai kaum dan etnik dari serata dunia.

aku sanggup menggunakan duit yang tinggal untuk mendapatkan tiket. aku sanggup mengabaikan makanan untuk 2 hari demi tiket itu. aku sanggup tidak pergi euphonius dan fesco. haha. memang tak ada niat nak pergi pon. hehe.

tahun lepas. aku pergi menonton dengan 2 orang lagi.

tahun ini. aku bersendirian. seorang dah tak mau tengok. seorang lagi nak pergi menonton dengan awek dia. tak mungkin aku nak ikut sekali. aku ada integriti aku juga woi. haha.

oleh itu. aku ingin membuka tawaran. kepada sesiapa yang ada hati untuk menemani aku pada malam tersebut. segala perbelanjaan ditanggung sendiri ek. haha.

kalau berminat. sila PM aku. nanti kita susun rancangan.



gambar tiket. haha.

jumpa di sana!!

6 comments:

aishah said...

sy nk p!
jom2..
laa..bg la tket free..
br la mnarek..
haha..
integriti tu pa?

-azwanbakhtiar- said...

-dinda
jom2. bleh ja free. haha.
ntah. tak tau sangat. yang pasti. bukan integrasi. haha.

itu sbpi. hoho

FaKE said...

syg..jom g same2 jom..
^^

-rye- said...

wei last year aku rsa ak p..
ouh zaman kegemilangan masa tu..
belikan ak tiket,,
nti bayaq aaaa...

hahaha ptut boh balik gambaq msa ICN dlu woh..terbaek!

-azwanbakhtiar- said...

-maoh
jom2. haha

-rye
gambar tu untuk kenangan di hari muka. hehe

ayd said...

lol maof...