Friday, April 10, 2009

kawan² saya dan mesin ajaib di kompleks membeli belah

aku ada 2 orang kawan. mereka sangat mengambil berat tentang berat badan mereka. oleh itu. setiap kali keluar bersiar². di kompleks membeli belah. mereka. akan bersemangat. untuk menimbang berat di mesin penimbang yang disediakan di setiap tangga elektrik. mari kita layan proses penimbangan mereka.

di mesin pertama
uih. tak betul ni. 64kg. mesin ni rosak kot. jom kita ke mesin kat tingkat atas.

di mesin kedua
eh ni lagi la tak betul. 67kg. tipu². mesti waranti mesin ni dah habis. kita cuba mesin yang kat hujung sana pulak.

di mesin ketiga
62kg? ha yang ni betul la. mesin ni tak rosak. lepas ni kita timbang kat sini lagi ek. paling boleh percaya.


***

secara serius. aku tak boleh terima. perlakuan tersebut. perasan betul!

haha.

petang² macam ni. aku pergi merantau. di internet. aku cuba kuiz online. di sini. saja cuba. seronok². nak tau jugak apa yang dia cakap pasal aku ni. mesti dia banyak mengarut.


===========================
RESULTS OF PERSONALITY TEST
===========================

You are a very good looking person. Your charm has melted many opposite sex's heart. Your intelligence has risen the envy of your friends.

You have generous heart, love to help other people without wondering about the rewards. You hate seeing people in helpless situation, as you will lend your help.

A tip for you. You should not be too nice to other people. Or you will find yourself helping people every time, every where.

***

wow. betul apa yang dia cakap tu. tak sangka. hanya berdasarkan jawapan untuk soalan yang ringkas. mereka dah tau personaliti sebenar aku. internet sangat dahsyat. sekarang aku terasa sangat dihargai. hehe.

oh sangat gembira! =)

8 comments:

circuit-fighter said...

bole blahh.
gla prasan.
kuik3.

lynawan said...

*puke*
aku rs hg ni mengata dulang paku serpih

.Nora Kacak. said...

ahhaha.
aku xmaen la timbang2.
peduli apa aku berat aku camne.
cam xdak perubahan ja.
hohoohhohohoho.


personality quiz tuh?
hahahaha
pasan2!! wekkk

Sopek said...

ak rase btul la personality test tu...

blanje ak makn ek nnt..hehe

-azwanbakhtiar- said...

-utp circuit
bkn aku yg perasan. orang tu yg cakap. aku percaya ja. haha

-lyna
haha

-nora
hg mmg xkan membesar. apa ada hal. hehe.

-mr 32
aku kna ikut cakap last skali.
"you should not be too nice to other people."
hehe.

AbgBeCA said...

lol

Nur -al- Ain said...

penimbang mmg rosak..
setuju2!!

gee_patzy said...

hahaha...
cm tajuk citer katun lak..
kikiki