Tuesday, April 28, 2009

kreativiti dalam kesusahan

wah. bila aku tengok dalam bank. akaun aku hanya ada lagi rm10. macam mana nak hidup ni? aku baru plan nak balik penang naik moto dengan chaknga. hujung minggu ni. ingat nak servis moto kat penang. persediaan nak gerak balik jb pulak hujung bulan depan. selepas final.

nampak gayanya. habislah sudah plan aku. dah la elaun kena tahan. abah pulak tengah patrol. hujung minggu depan baru balik. adoi. sekarang. aku sangat terdesak. banyak benda bermain di fikiran. ujian elektronik digital ii yang berlangsung semalam memang merunsingkan. oh fokusku terganggu. menjelang final ini. adoi la.

penyelesaian segera harus dicari. aku tidak memperuntukkan masa untuk memikirkan soal ini. memang tidak pernah disangka² akan berlaku. hutang kian bertimbun. pemberi hutang mula menyeru² nama aku. ah.

apa kata kalau aku jadi gigolo?

spesifikasi aku:
-172cm
-dekat² 80kg
-badan sedap² dipeluk
-memang tak tau apa pasal gigolo. beri tutorial dulu ek.

kepada sesiapa yang berminat. sila tinggalkan komen anda. haha.

15 comments:

-rye- said...

ini kes parah ni

mzn. said...

HAHA.
jadi gigolo?
HAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHA.

[gelak guling guling x leh nak berhenti]

hydro said...

..eeewww~...

Rizal Yusof [© REJECTshot 2009] said...

Lelong badan ke weh???
Pasai hg kawan lama aku aku,
aku start bid $1!!!!
Huhuhuhuh...

Mrs Camillo said...

sengal la hang!

BuRuuj said...

ish...ish...lelong badan bukan kt cn. kat mak datin sana tue...hahaha...ciannyer...bykkn zikir asma husna. insyaallah akan dipermudahkannya. keje kt cafe pun ok untuk sehari dua. merayu kt tuan cafe tue;P

-azwanbakhtiar- said...

-rye
ya sangat kritikal.

-mazni
cit kau boleh gelak kat orang yang dalam kesusahan. takpa takpa. aku ingat.

-hydro
aku rasa macam nak batalkan niat beli jersi kat hang tu la. bagi ada duit balik. haha.

-rizal
tawaran dibuka kepada perempuan sahaja. sekian terima kasih. haha

-mrs camillo
ok pa. aku tak kata kat laki hang pon kali ni. haha.

-buruuj
ya. ini penyelesaian terbaik. terima kasih kak! tapi tak mau la kerja kat kafe. tak sanggup. hehe.

circuit-fighter said...

wahahhaha.
gla la bdk ni.
kui3.
doa2 la dipermudahkan.
ujian itu nikmat =)

.Nora Kacak. said...

wakakakkaka!!
gler merenk!
sapa la yg malang nk amik hg.
hehehehe ;]

aishah said...

oh noooooooo~
ni azwan bakhtiar yg ku knai dlu kah?
hahahaha..
ni dh smp rungsing thap kritikal ni..adoi..
wt la keja yg best sket..
kutip tin ka..
jdk tukang urut ka..
x pon gadai ja papa..
nset ka..
moto ka..
dpt gk dt..byk tu~
haha..

-azwanbakhtiar- said...

-serkut
moga dipermudahkan. amin~ thnx2.

-nora
.Oh malang ek? takpa2 nanti kita tengok. haha.

-aishah
memang azwan ni tak pernah berubah. haha. tekanan perasaan melampau kot buat jadi macam ni. haha. harga tin jatuh la sekarang. orang dah tak mau kutip. jadi tukang urut pon tak produktif sgt. haha. telefon pon dah separa rosak. dah uzur. moto? oh tidak. aset penting wo. haha

Ahmad Farhan Azahan said...

Agak2 lu nak jadi gigolo...
xpuas lagi ke dulu balun prem, tok non, badang...hahahaha

-azwanbakhtiar- said...

-paan
wtf. kalau nama2 tu ada. nama hg mesti la kena ada gak. nak nyorok ek. haha

-emma
aku malas nk komen hg pny komen.

FaKE said...

wahlao..soksek mmg btol2 holiao la..kalu laku gtaw la..mo join gak..duit tade ni..T_T

ra|nbOw said...

wakakkaa. bak kate cite bohsia, "jgn pilih jln hitam" ok? =]