Thursday, April 2, 2009

pergi ke kelas

pagi ni. aku berjaya. menggagahkan diri. bergerak ke kelas. hari ini hari microelectronics. cuma ada 1 kelas dan 1 sesi makmal sahaja untuk hari ini.

pagi ni kami belajar tajuk baru. MOSFET. metal oxide semiconductor field effect transistor. aku memang kurang faham benda ni. tapi enjoy sajalah. haha.

dr zainal mula bercerita. melukis graf. melukis rajah. wow. sikit saja yang aku faham. masa tu. kelas pun sunyi ja. sampai aku boleh dengar bunyi pendingin hawa yang sedang berfungsi di dalam dewan kuliah itu.

aku tengok ayad. yang dok kat sebelah aku. muka dia blur. aku dah faham. dia pon tak faham la tu. oleh itu. aku saja cuit lambang kemakmuran beliau.


***

aku : oi. susah kan benda ni. semua orang diam ja. bila dr zainal tanya pon. semua diam ja. haha.

ayad : haha. mana hang tau. tengok². kita 2 ja yang tak faham. orang lain memang tengah rilek sebab dah faham. macam mana tu?

aku : ..

***

aku berharap jugak ada orang yang faham. boleh la ajar aku. test dah dekat. takut. haha.

2 comments:

.Nora Kacak. said...

haahaha
aku klo blur, aku mule nak kuar dr kelas,
merayaw2 p makan.
rase nk masok, aku masok blek.
hehhehehehee


gudluck final!

-azwanbakhtiar- said...

-nora
oh ni kira rahsia cemerlang 4.0 la ek. tahniah! haha. bleh dijadikan ikutan. haha