Thursday, May 21, 2009

review kertas network analysis

tiada apa yang dapat dikatakan. tak sempat nak buat apa pun. masa tak pernah cukup untuk kertas² yang berkaitan dengan litar ni. dari semester lepas lagi. adoi la.

sampai nak keluar berak pon tak sempat.

oh PETRONAS penaja kami. jangan la naikkan standard pointer kami tinggi² sangat. tak mampu la. dah cuba 2 semester dah ni. huu.

4 comments:

aishah said...

wakaka..
cm ayt doa ja..
amin~

ra|nbOw said...

wahahah. aku cam kesian + lawak bace yg lastu tuh. x pe xpe. aku sokong ko sentiase. [x sabar nak dpt barang nestle murah] haha.

Ahmad Farhan Azahan said...

A'ala lu, macam x besa je berak bawah meja cikgu dulu time kat soksek..hahaha

-azwanbakhtiar- said...

-aishah
amin~ haha.

-ra|nb0w
cis. dok ingat nestle ja. takpa2. insyaAllah.
amin~

-paan
bukan aku bukan aku. yang kat dewan makan tu pun bukan aku gak. wakaka