Wednesday, June 10, 2009

kaka dan pro evolution soccer 2009

aku seorang pemain permainan komputer tahap permulaan. aku tidaklah ketagih melayan permainan-permainan elektronik secara melampau. aku mula bermain secara serius ketika mula menjadi pelajar utp. masa itu aku main need for speed : carbon dan fifa 07. bila fifa 08 dikeluarkan. aku bermain dengan lebih serius. ditambah dengan kemudahan komputer di rumah.

ramai orang cakap. kalau main fifa. tak true. bukan pemain permainan bolasepak komputer yang sebenar. mereka perlu bermain PES. baru betul.



baik. aku cuba bermain. dalam banyak-banyak pasukan. pasukan yang paling serasi dengan aku (ceh) adalah pasukan AC Milan. liverpool tak seronok digunakan. haha. seronok guna kaka. ronaldinho. pirlo. pato.

tapi bila aku dapat tau kaka dah kena jual ke real madrid. serius aku sedih. kurang semangat untuk bermain PES. tak apa. lepas ni. aku nak beli kaka balik. dalam game jela. haha.

ha. dulu. aku siap boleh keliru antara kaka dan robinho. adoi. sangat tak tahu bola.


ok ini kaka.


ini robinho. haha.

4 comments:

ra|nbOw said...

hahahahahha. ko buat aku gelak mlm hari. eh salah. pagi hari~ hahaha. aku was2 mcm mane kalau kau dah lulus ujian warna JPJ XD

Sopek said...

ko xpe lg..
ak lg truk...
bleh terkompius antara kaka dgn diriku sndiri..
haha

-azwanbakhtiar- said...

-ra|nbow
bukan rabun warna la. rabun bolasepak. wakaka

-mr 32
uih. ada banyak beza. nak aku sebut satu-satu ka?

nanakaka said...

kaka aku masuk real
sedey gilo
budus budus budus!!!