Tuesday, June 16, 2009

transformasi

sekarang memang musim transformer. kebetulan. aku saja merayau-rayau dalam talian. membaca forum-forum motosikal. agak menyeronokkan bila mengetahui terdapat motosikal baru yang mungkin akan dikeluarkan. dan lebih menarik. membuatkan aku ingin membuat sedikit pengubahsuaian terhadap motosikal aku.

ini motosikal aku sekarang.



kalau ditambah sedikit fairing. dan ditukar lampu hadapan. dan handle bagi pendek sikit.
insyaAllah my baby akan berubah jadi macam ni.



secara relatifnya. dapat kita lihat di sini.



hmm. sebelum aku boleh simpan duit untuk itu. esok aku kena beli kad grafik baru dulu. terlebih panas agaknya. haha. semoga impian dan cita-cita kita semua tercapai. amin.

5 comments:

.Nora Kacak. said...

waaaaaaaaaaaaa melampaw btoila dye ni klo ade duet.
azwan sedekah kat aku cket. tolong sponsor 2 3rat utk event aku. hahaha.
org da umoq 20 kena beringat2 gak.

"kita datang disambut azan.
kita pulang diiringi sembahyang."
oh alangkah singkatnya hidup ini.


tolongla org susah ni dulu. wakakakkaka =]

-azwanbakhtiar- said...

-nora
haha. quote entri lepas lak. weh aku bukan nak tukar moto la. cuma nak tambah fairing. kepak-kepak tu. bagi nampak macam superbike sikit. haha.

ra|nbOw said...

hahahahah. superbike? ok ok. jgn sampai jd superman suda. XD

aishah said...

fewitt~my baby..br tau..
wakaka..
smgt btoi..
ni msti tpngaruh ngn muvi ni..
lalala~

-azwanbakhtiar- said...

-ra|nb0w
saya bukan samseng jalanan. wakaka

-aishah
ada muvi ka yang cerita pasal ni. hehe