Tuesday, July 28, 2009

entri pendek.

aku tak berkesempatan untuk mengemaskini blog sesuka hati seperti dulu. nak tengok coldplay pon tak sempat lagi neh. haha. bagi gambar sikit-sikit ok la ek.


untuk mengingatkan aku tentang cita-cita sebenar nanti. haha. boleh didapati di teluk batik.




ini pulak untuk mengingatkan aku tarikh hari ini. agar aku tak perlu membuka telefon bimbit untuk mengetahuinya. boleh didapati dari mrs camillo. haha. saja nak promosi.



ini peringatan agar tidak melupakan barang-barang yang penting. atau aku akan berkhemah di luar.

kepada duwe. wan cekang. iqbal rumet. semoga cepat sembuh daripada kesakitan masing-masing. nanti kita lawan PES sama-sama. macam selalu-selalu.

6 comments:

Rizal Yusof said...

Moto tuh paling besh...
Mmg gila moto la hg nih...
Huhuhuuh....

ra|nbOw said...

ecece. ade jgk kucing tuh. alalala. lembut jgk hati. ahah XD

Mrs Camillo said...

haha~ tq, ko memang besh~ :D

aishah said...

wo..gla tersusun..
bgos2..

-azwanbakhtiar- said...

-rizal
kalau aku tak gila moto pon. bila tengok benda tu. memang rasa nak beli wo. haha

-ra|nbOw
apa hg igt aku tak ada hati dan perasaan ka. haha

-mrs camillo
nt bagi la upah sikit. haha.

-aishah
hee

mzn. said...

ak dh tgk coldplay.
yeah yeah.
haha