Monday, July 6, 2009

iklan oh iklan

ya. betul bak kata fairol pahlawan. aku memang agak terpengaruh dengan iklan. suka mengajuk iklan-iklan yang aku rasa seronok.

"kalau tak pahit tu bukan tongkat ali namanya" hamid gurkha. iklan apa tah.

"saya bukan peragut beg wanita. saya peragut hati wanita." iklan ragut kat sinar.fm.

"SEMBILAN!" iklan susu pandai.

"kalau tak ada kicap jalen. saya pon tak lalu nak makan." iklan radio kicap jalen.

"ditulis dengan air mawar dan dakwat zaqarat" air apa tah.

dan paling terkenal. "mai sechawarn." iklan kopi radix. ni pon iklan kopi pandai gak. tiba-tiba. lepas minum kopi tu. dapat idea nak keluarkan kereta yang tersepit.

dan macam-macam lagi.

sekarang ni. ada iklan baru. tapi aku cukup meluat tengok. iklan apa?

"bio-aura. hai-o." intonasi iklan tu buat aku nak sepak orang-orang yang berlakon tu. sangat-sangat tak bersemangat la. macam tak seronok saja bila berjaya. dengan timing tak betul. argh.

mungkin para pelakon perlu ditendang terlebih dahulu baru boleh berlakon dengan cemerlang.

"syukur alhamdulillah~"

maaf ya kalau aku terkutuk pakcik dan makcik kamu semua.

6 comments:

enyheartsdiamond said...

hai o nyer iklan mmg lawak!

Fatin said...

aku rs depa mmg geng
jutawan la.
tu y depa muka stret ja
bl belakon

Faive said...

bio aura?
ape tuu?

Syukuuur Alhamdulillah...,

ra|nbOw said...

ahhahahah. taw x peeeeeee.
aku pun ade menganjing jgk. sbb...
biar la ebrsemangat skit~! huuu~
kalo aku pnye excited tuh berjaye. ahah. dont worry. aku pun cpt terpengaruh dgn iklan. haha

-azwanbakhtiar- said...

-eny
lawak dan menyakitkan hati.

-zura
kurang-kurang semangat la sikit. macam masa dok jual hai o tu.

-faive
jangan lupa angkat tangan.

-ra|nb0w
mesti rasa macam nak lompat-lompat kan. haha

hamidi said...

bagus aku igt aku sorang je sedar benda ni. hah meluat tgk!