Wednesday, July 15, 2009

perjalanan yang menguji ketahanan fizikal dan mental.

cuti semester akan berahkir. oleh itu. esok. perjalanan yang panjang akan bermula. sekali lagi aku akan merentasi lebuh raya utara selatan. dari susur keluar kempas. atau skudai. mungkin. dan berterusan ke susur keluar simpang pulai.

ya aku dah beli salonpas. syok wo pakai benda tu. sedap.

dan seperti biasa. doakan keselamatan dah kesejahteraan aku ek. kepada yang ada periksa akhir esok. selamat berjaya. kepada yang masih cuti. enjoy! kepada dinda. tunggu 8 jam ek. hee.

aku tak dapat kemaskini blog ni. sekurang-kurangnya sehingga hari ahad. komputer riba aku. ada kat orang yang membawanya pulang. terima kasih semua.

sehingga bertemu lagi di lain waktu. assalamualaikum wbt.

6 comments:

aishah said...

baiklah~ saya akan menanti..
wakaka..
hee..slmt smp ke utp..
jgn lupa bc doa..
harap2 sok x hujan dan smua bjalan lancar..
jgn rempit lebih speed limit tau!

enyheartsdiamond said...

slamat belajar~

ra|nbOw said...

waalaikummusalam wbt. da mcm artis kasi ucapan dkt peminat. hua3...

Niviey16 said...

azwan..anda akan selamat.

joegrimjow said...

ada masa update
2 je

FaKE said...

haha!