Sunday, August 16, 2009

berbaloi-baloi!

yeah. memang sesuai dijadikan tajuk entri kali ni. sekarang memang musim konvo. oleh itu. secara logik. sekarang juga musim pesta konvo. convofair bak kata orang barat.

tapi bukan nak review pasal tu.

aku nak cakap pasal apa yang aku buat kat booth petronas motorsports. bukan aku saja. ramai lagi orang.

ey! aku tak skodeng akak yang jaga booth tu la. tak boleh membakar mata sendiri wo!

ah malas la nak cakap. tengok la apa yang aku beli ek.


keychain petronas. rm10. tak dapat diskaun.


jaket bmw sauber.
harga asal RM845.
aku beli. RM168.

dengan ini. kelengkapan menaiki moto jarak jauh aku telah lengkap. tahniah kepada diri sendiri. bak kata orang yang naik kereta ni semalam:





berbaloi-baloi!

eh lupa pulak. kredit kepada tamtam yang bagi gambar ni. haha. malam ni nak tengok aizat pulak. nasib-nasib boleh dapat hadiah cabutan bertuah. ke cairo!

semoga azwan bakhtiar dan syukri jamil berjaya ke cairo. amin.

6 comments:

aishah said...

keychain yg cantek!
awat jaket tu nmpk besa ja..
sbb bmw pnya kot..sbb tu mhal..
intelectual property..
hahaha..
woo..smart ny keta amy..

-azwanbakhtiar- said...

-aishah
sebab kamera tak elok. haha. kereta amy tu memang style. haha

aishah said...

haha..wow!
cairo?
utk 2 org ka?
nk ikot!
semoga azwan bakhtiar dpt cabutan btuah mlm ni! amin..

-azwanbakhtiar- said...

-aishah
2 orang itu adalah azwan bakhtiar dan syukri jamil.

2 org 1 resit. haha

aishah said...

ala..
hurm..
sedih2..
haha..

[ d.I.L.L.a ] said...

~~~salam...azwan...ms ak bukak blog ank...ad kuar satu window tau...yg lis psl jgn jadikan alasan bukak blog ank x solat...leh ajar ak x cne nk buat??? plz....