Thursday, August 20, 2009

yang mana satu ni?

apa perasaan kamu. kalau kawan baik kamu. tiba-tiba menjadi emo. dengan kamu. cakap macam tak mau cakap. asyik nak tinggi suara saja. tak layan kamu. buat kerja sendiri.

memang berkelakuan pelik la.

dan. tiba-tiba. berdasarkan pemerhatian kamu. dia menjadi begitu. sebab. dia bergaduh dengan pasangan dia. atas sebab apa pun kamu tak tau. tapi memang gayanya. macam nak lepas geram kat kamu.

tapi benda ni memang bukan salah kamu.

yeka bukan salah kamu? mungkin mereka bergaduh. kerana. pasangan kawan baik kamu tu. tiba-tiba berkenan kepada kamu. itu yang buat kawan baik kamu sakit hati dengan kamu.

ah! kamu ni. bersalah atau tidak?

4 comments:

Niviey16 said...

haha..things like that does happen.

ra|nbOw said...

hahahaha. perasan hot ka hg? gaaa~ x dela. slalunye...org bercinta ni, kalo die tgh gadow, mmg kwn2 rapat die pon abis kene angin die tuh~

aishah said...

gila x professional..
dk diam2 dhla..
jgn libatkan org lain..

whoa! dahsyat tu..
aku dia dan kamu..
haha..

~kuyam~ said...

ohoiii...awek shbt hg mnt kat hg ka?hehe