Tuesday, September 22, 2009

terlambat. tapi masih ok.

hm. minggu lepas. memang sangat sukar. sekurang-kurangnya bagi budak-budak kelas aku. memang sibuk gila. nak tengok nur kasih pon tak sempat. tak berbaloi pulak tu kesibukan tersebut. zz benar la.

dan. malam tadi. baru aku berkesempatan menonton tv secara rilek.

dan iklan ni mengejutkan aku.


ya. aku bukan seorang pehisap. tak pernah pun. tapi takut la jugak. bila aku tengok iklan tu. terus teringat kat cerita ni.



cuak lol. oleh itu. katakan tak mau pada rokok. haha. pesanan masyarakat ini dibawakan khas oleh azwan bakhtiar. sekian. selamat hari raya aidilfitri ketiga.

5 comments:

Niviey16 said...

iklan tu..omg

aishah said...

eleh..kta ja yg takot..
perokok2 tegar tu x takot pn..
bkn ny dia tgk pn..

-azwanbakhtiar- said...

-oli
terbaik kan.

-aishah
sebab takut la dia tak tengok kot.

Daffodil D said...

kanser mulut tu part yang plg scary. hope those smokers out there quit la smoke. bahaya!

ra|nbOw said...

aku ske iklan tuh amat sgt.