Sunday, September 20, 2009

ucapan raya.

malam tadi. banyak sms yang aku dapat. semuanya mengucapkan selamat. berhari raya. seronok jugak. aku ingat. zaman ni. dah tak ada ucapan sms. ingatkan semua orang hanya tau hantar kad raya guna facebook saja. haha.

ramai juga. orang. yang dah lama tak hubungi aku. tiba-tiba menghantar sms tersebut. membuatkan aku sedikit terharu. haha.

tapi. ada ja yang hantar sms. tapi bila aku baca. tak naik pun nama dia. ada nombor saja. aku yang tak berapa hafal nombor orang ni. mula tertanya-tanya. dan. akhirnya. aku tak balas sms tu guna ayat-ayat tipikal. macam. "selamat hari raya gak! maaf zahir batin ek." tapi ni yang aku tulis:

"sapa neh?"

ada 3 kemungkinan berlakunya benda ni:

1. kawan aku tu dulu guna maxis. lepas tu guna upax. tapi tak bagitau aku.
2. kawan aku tu dulu guna celcom. lepas tu guna hotlink youth club. tak bagitau aku gak.
3. kawan aku tu guna maxis dan celcom. lepas tu tiba-tiba pakai digi campus zone. ni pon tak bagitau aku.

oleh itu. jangan la buat marah-marah kat aku pulak pada hari yang berbahagia neh. haha.

tapi mungkin gak. telefon aku yang buat bengong. saja tukar phonebook aku tu. tiba-tiba. nama lain. nombor lain. entahlah.

tapi apa-apa pun. masih tak terlambat nak ucapkan.

selamat hari raya aidilfitri! maaf zahir ek. zahir sudah. haha.

No comments: