Wednesday, October 14, 2009

kintergarden.

aku buka komputer. rutin harian. on gtalk. tengok gambar-gambar yang mereka guna. dan juga. status mereka. kreatif. kreatif.

bila aku tengok gambar zahid. aku tersenyum. sorang-sorang.



Kiri Atas - Kanan Atas :

1. Dancing Doll Dash 05
2. Neo Burning Sun Dash 02
3. Cannon Ball Dash 04
4. Great Emperor Dash 001
5. Super Emperor Dash 01

Kiri Bawah - Kanan Bawah :
1. Emperor Dash 01
2. Burning Sun Dash 02
3. Shooting Star Dash 03
4. Horizon Dash 00

dulu. punya la semangat. sampai sanggup buat-buat demam. sebab nak tengok cerita ni. haha. sanggup kumpul duit banyak-banyak. sebab nak beli kereta dash ni. bila dah beli. tak reti pasang. adoi.

zaman suka lumba kereta kat dalam longkang. sebab tak ada duit nak bli trek dia.

zaman mula kenal apa tu bateri yang boleh cas semula.

wah seronok betul masa tu. kalau boleh main lagi benda ni kan seronok. boleh pasang pon dah ok dah. haha. ada jual lagi tak kereta-kereta ni? kalau ada. aku nak beli kereta ni.


broken gigant.

cannon ball.

apa kereta kegemaran kamu semua pula?

3 comments:

Rizal Yusof said...

Aku ska Blue Hurricane!!!
Huhuhuh....
Terbaek!!! =D

gula-gula said...

woih, skrg ade dak tgh kumpul member utk menaekkn semule zaman kegemilangan kete dash nih..nk join habaq aku..skrg barang dah murah..enjin dlu mahal..skrg enjin pn rm10 yg power..xrugi join blk..leh racing..gagaga(xluka kaki)

Anonymous said...

cannon ball!